, , , ,

Kolarz ze zdjęć czyli piękna i bezcenna pamiątka!!

06:10

Pamiętam ten moment, gdy Cię pierwszy raz wzięłam na ręce. Byłeś taki malutki, bezbronny. Patrzyłeś na mnie tymi swoimi wielkimi oczkami, a ja pokochałam Cię bezgranicznie.




Pierwsze chwilę z moim kochanym małym mężczyzną i proszę 7 miesięcy jak z bicza strzelił. Pytam kiedy to minęło?? Dopiero nosiłam na rączkach małą kruszynkę, a tu bawię się już z dużym chłopcem. Ten czas zaczął uciekać w takim tempie. Postanowiłam  go zatrzymać! Kocham fotografować! Czemu nie miałabym robić raz w miesiącu małej sesji mojemu szkrabowi.  Z zebranych zdjęć po paru latach będzie piękny album, a dla mnie przecudowna pamiątka jak to moje "maleństwo" rosło, zmieniało się.



Coraz bardziej ciekawy świata! Zauważyłam, że zabawa w "fotografowanie" zaczęła mu się podobać szczególnie gdy aparat jest w jego zasięgu, a mam nie patrzy. Może odziedziczy pasję po mamusi. 





 Bardzo gorąco zachęcam Was do tworzenia takich kolarzy ze zdjęciami, Robiąc je co miesiąc po roku czasu mamy sporo kolekcję, a na internecie możemy znaleźć mnóstwo inspiracji. Jedno jest pewne za 10 lat gdy otworzę album buzia będzie mi się śmiała tak samo jak teraz gdy patrze na tą buzie z wielkimi niebieskimi oczami.





Mam nadzieję, że pomysł przypadł Wam do gustu. Jeszcze raz zachęcam do stworzenia takiego albumu swojej pociechy!

pozdrawiam
Viola

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Teraz jest ten problem, ze zdjęcia są w formie elektronicznej, i ciężko mi się zabrać by posegregowac, wysłać do druku... a chciałabym taki piękny album mieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. Jednak jak już nazbiera mi się koło 200 zdjęć to staram się wydrukować. Kto jak kto ale ja na punkcie zdjęć to mam naprawdę fioła. Sama mam niewiele zdjęć z dzieciństwa, ale dołożę wszelkich starań aby Kacper miał ich sporo :)

      Usuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

POSTY

PRAWA

Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zgadzam się na ich kopiowanie i wykorzystywanie bez mojej zgody (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych).Jeżeli pojawi się zdjęcie, cytowany tekst lub fragment tekstu nie należące do mnie, to każdorazowo będzie podane jego źródło.