,

Spędzamy czas aktywnie!

06:48




Jak to z końcem roku w mojej głowie roi się milion postanowień noworocznych. Wszystkie wiemy jak kończy się większość takich postanowień, kiepsko. Jednak wierzę w swój " zapał". Jedną ze zmian ma być więcej ruchu!! 

Od jakiegoś czasu zaniedbałam swoją aktywność fizyczną, a to bardzo niedobrze. Wczoraj postanowiłam wykorzystać piękną pogodę i wybrać się na bardzo, bardzo długi spacer, Spakowałam Kacpra i ruszyliśmy na podbój pobliskiego lasu. Muszę się Wam przyznać, że powinnam częściej w taki sposób spędzać czas. Świerze powietrze nie tylko na mnie dobrze wpłynęło, ale na Kacpra też.Tak mu się podobało, że przespał całą wycieczkę. Już nie pamiętam kiedy tak smacznie i długo spał. 



Nie byłabym sobą, gdybym nie zabrała ze sobą swojego aparatu.

Zostawiam Was choć z cząstką tego pięknego miejsca. 













You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ja nie robię nigdy postanowień ponieważ nigdy nie umiem ich dotrzymać jednak Tobie życzę, abyś je dotrzymała. piękne miejsce! również uwielbiam las, spacery po lesie i oczywiście zdjęcia.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz,kiedyś też nie umiałam dotrzymać postanowień, ale jak uda się raz to jakoś ma się motywację do kolejnych.

      Usuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

POSTY

PRAWA

Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zgadzam się na ich kopiowanie i wykorzystywanie bez mojej zgody (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych).Jeżeli pojawi się zdjęcie, cytowany tekst lub fragment tekstu nie należące do mnie, to każdorazowo będzie podane jego źródło.