, ,

A więc jestem!

05:24





Z założeniem bloga nosiłam, się już dość długo. Wstępnie założenie bloga miało być noworocznym postanowieniem, ale wszyscy wiemy jak kończą się noworoczne postanowienia. I właśnie dlatego zakładam go teraz! Takie końcoworoczne postanowienie.




Ostatnio dość dużo zastanawiałam się nad tematyka tego bloga, chciałam aby był kobiecy. W sieci jest pełno blogów modowych,urodowych czy lifestylowych, co mój blog będzie miał takiego wyjątkowego co przyciągnie czytelników?? Hmm no właśnie!
Jestem przeciętną kobietą, która nie ubiera się w drogie markowe ubrania, nie używam drogich kosmetyków. Czyżbym była zwyczajna?! Z wadami...Nieidealna!
Właśnie jestem nieidealna! Która z Nas nie chciałby chodzić ubrana w najmodniejsze ubrania, mieć wszystko 'haute couture",  szyte na miarę. I właśnie w takich chwilach uświadamiam sobie, ze mam wszystko co najważniejsze!Może nie mam figury modelki i najmodniejszych outfit-ów , ale mam kochającego męża, cudownego synka. Trzeba mi czegoś więcej?Nie twierdzę, że nie lubię dobrze wyglądać, owszem uwielbiam! Ciągle szukam swoje stylu, ale nie jest to dla mnie najważniejszym celem mojego życia.
Zapewne pojawią się tu wpisy o ciuchach czy kosmetykach, bo to blog kobiety, ale nie chcę aby to było w nim najważniejsze. Wygląd dla każdej z Nas jest ważny, ale czy jest priorytetem??!



Blog jest o kobiecie.
Nieidealnej kobiecie.
O idealnym świecie, nieidealnej kobiety.


You Might Also Like

0 komentarze

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

POSTY

PRAWA

Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zgadzam się na ich kopiowanie i wykorzystywanie bez mojej zgody (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych).Jeżeli pojawi się zdjęcie, cytowany tekst lub fragment tekstu nie należące do mnie, to każdorazowo będzie podane jego źródło.